Concert Reyna Vox vs. ALive Band

Concert Reyna Vox vs. ALive Band


Ieri am fost la un super concert, sustinut de Reyna Vox alaturi de Eduard Cotoara si trupa ALive Band la Social Wine&Tapas.
Desi trebuie sa recunosc nu am mai avut ocazia sa fiu la un concert live al interpretei Reyna Vox, eram curios sa vad cum se desfasoara un concert cantat de indragita artista alaturi de noii colegi de scena.
Cand am ajuns la Social Wine&Tapas, am avut surpriza, ca toate mesele sa fie ocupate.
Am reusit sa imi fac si eu loc la Social Wine&Tapas, asteptand ca toti ceilalti din sala sa inceapa concertul. Insa ca orice artist care se respecta se lasa asteptat, asa a facut si Reyna Vox si Eduard Cotoara alaturi de colegii de scena.
Reyna Vox impreuna cu Eduard Cotoara si ALive Band au cantat melodii si vechi si noi, coveruri, au interactionat cu publicul, intr-un cuvant au facut show.

Mai multe imagini de la concertul sustinut de Reyna Vox si Eduard Cotoara, puteti gasi aici.










Reacții:

Un comentariu:

  1. Inchiriaza rochii de seara de la case de moda celebri. Rochii de la designeri de top la un pret accesibil. Impresioneaza cu o rochie eleganta de la DRESSCOD.

    RăspundețiȘtergere