Limba engleza intre nevoie si necesitate

Nevoie sau necesitate

Mai tineti minte ca acum cateva zile v-am povestit despre un proiect organizat de catre Cydonia Sandra, "Zer0Discriminare" sau ca am avut ocazia de a sta la masa alaturi de cativa soldati americani de la unitatea militara de la Deveselu?

De ce am vrut sa va amintesc de asta? Pentru ca acela a fost momentul in care am inteles nevoia de a cunoaste o limba straina si cu atat Engleza. Trebuie sa recunosc engleza mea se apropie de cea de balta, cu toate ca stiu acolo un minim, minimal de cuvinte, am acea bariera atunci cand incerc sa comunic in limba engleza, pentru ca nu am vorbit atat de des si pentru ca nu sunt stapan pe limba engleza.

Chiar daca am aproape 28 ani nu vad partea rea in a te apuca de meditatii la Engleza, sa inveti sau sa iti perfectionezi cunostintele limbii engleze.

Pot spune ca am avut norocul, de a o cunoaste pe Cydonia Sandra, o prietena care este profesoara de limba Engleza, dar si translatoarea soldatilor americani de care v-am amintit in randurile de mai sus. De ce spun ca am avut noroc? Pentru ca astazi am inceput prima lectie de engleza unde ca orice profesor care se respecta, te ia la boabe marunte cu un test pentru a iti cunoaste nivelul de engleza la care te aflii.

Am ales sa invat engleza de la Cydonia Sandra, pentru ca desi este profesoara, nu are acele tehnici babesti de profesoara, ia citeste asta si invata asta. O pot numii mai debraba prieteana de la care pot invata limba Engleza, pentru ca iti vine cu exemple, pentru ca iti pune toate materialele necesare la dispozitie pentru a face asta, chiar mergand prin hypermarketuri, locuri publice, unde sa iti exersezi limba engleza nu doar la nivel de comunicatie cu cartea sau caietul, ci acolo unde majoritatea avem un nod in gat cand incercam sa vorbim intr-o limba straina.

Sunt perfect de acord cu voi sau cei care vor citii aceste randuri si isi vor spune in gand, cu ce este Sandra, mai presus de profesoara x, y, z, nu spun nici ca este mai presus, nici mai prejos, eu doar am ales-o pentru ca este prietenoasa si este mult mai apropiata de varsta noastra intelegand atat elevii, cat si pe cei de varsta la care de mult nu mai sunt elevi si nici macar studenti pentru a te face sa intelegi limba engleza nu sa o tocesti.

Te-am convins sau ti-am trezit interesul si vrei si tu? Aici ai adresa de mail sandra_barbulescu@yahoo.com sau facebook  /Cydonia Sandra.

Nu astepta ca mine pana la 27 ani sa te apuci acum de invatat limba Engleza, invat-o la timpul ei.


Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu