Surpriza de proportii - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

joi, 5 februarie 2015

Surpriza de proportii

O surpriza placuta.


Pentru ca este miercuri si de aceasta data am avut prilejul si ocazia de a merge la emisiunea moderata de catre Florina Balaescu, alaturi de Raluca Ghita un Make-up Artist desavarsit, pentru a face ce am invatat sau cred ca am invatat, sa fac fotografii atat in timpul procesului de transformare, dar la final am facut si o mica sedinta foto moderatoarei, Florina Balaescu.

Dupa cum si titlul spune, in seara asta am avut parte de doua surprize nu doar de una.

Prima a fost in momentul in care cei doi invitati pentru emisiunea moderata de catre Florina Balaescu, Paulina Butusina alaturi de sotul ei Sorin Butusina au intrat in platoul de filmare.

De ce spun ca a fost o surpriza placuta pentru mine? Pentru ca sunt doi interpreti de muzica populara pe care ii indragesc foarte mult si am avut prima data ocazia sa o cunosc pe Doamna Butusina in urma cu un an de zile.

A doua surpriza a fost momentul mult asteptat de a sta si eu in spatele camerelor de filmat intr-o emisiune, nu, nu am stat sa filmez, am stat sa fac poze atat invitatilor cat si moderatoarei Florina Balaescu.






2 comentarii:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages