Si uite ca au trecut 3 ani - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

duminică, 8 februarie 2015

Si uite ca au trecut 3 ani

La multi ani Blogosfera Craioveana


In urma cu 3 ani de zile lua nastere blogosfera Craioveana, timp de 3 luni de zile, 3 oameni se intalneau pentru a forma ceea ce este astazi, cei 3 muschetari sunt Daniel Botea, Razvan Damian Irimescu si Blogatu.

In prezent suntem aproximativ 30 de bloggeri in Craiova, una dintre cele mai active blogosfere din Romania, in fiecare luna organizand BloggMeet unde ne intalnim si stabilim fel si fel de proiecte, radem, glumim, bem o bere si ne simtim bine.

Asa dar, ieri Blogosfera Craioveana si-a aniversat ziua pentru inceput in Club Q, unde eu am lipsit pentru ca a trebuit sa merg la onomastica unei prietene, ce a avut  o petrecere surpriza organizata la Geppetto Pizzerie si Restaurant.

Distractia Blogosferei Craiovene a continuat la Facebar, unde in sfarsit am ajuns si eu, dupa ce petrecerea surpriza organizata de catre Ella Loredana, pentru Andreea a luat sfarsit, am profitat de ocazie si am plecat si eu sa ma distrez cu bloggerii.

Am ajuns eu intr-un final la locul cu pricina la Facebar, unde trupa blogosferica era pusa pe distractie, m-am revazut cu prieteni vechi, dar mi-am facut si prieteni noi.

Pentru inceput am facut cateva poze pentru ca asa este frumos sa imortalizam momentul, mai ales ca se distrau atat de copios si cu pofta si era pacat sa nu pastrez asemnea moment.

A fost un cocktail de stiluri de muzica, atat comerciala noua, am intins si o sarba, dar am ascultat si manele vechi.


Lista sarbatoritilor:





2 comentarii:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages