Personajul tau preferat dintr-un film - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

vineri, 6 februarie 2015

Personajul tau preferat dintr-un film

Pirații din Caraibe

Asta seara am revăzut un film care îmi place sa îl urmăresc de cate ori am ocazia, da cum spune și titlul este vorba despre Pirații din Caraibe.
Nu vreau sa stau sa îl povestesc pentru ca sunt sigur ca aveți internet de unde sa descarcați filmul sau sa citiți despre el ce fel de film este.

 Itimp ce ma uitam eu asa liniÈ™tit la film È™i beam dintr-un vin fiert ca de, suntem în februarie È™i ninge mai ceva ca de Crăciun, mi-a venit o idee sa va iau puÈ›in la întrebări.

Care personaj, din ori ce film credeți ca v-ar place sa îl copiați în viata de zi cu zi. De ce?

Eu unul nu știu dacă ma asemăn puțin sau mai mult cu Jack Sprrow, rol interpretat de către actorul Johnny Deep, actorul pe care îl vom regăsii și în următorul episod din seria Pirații din Caraibe ce va apărea pe marile și micile ecrane bea în 2016.

De ce îmi place foarte mult de Jack Sparrow Poate pentru ca are acel strop de nebunie, pentru ca are o atitudine ce nu reușești asa ușor sa înțelegi ce vrea sa facă, un fel de om cu doua fete.

Mi place la personajul interpretat de Johnny Deep, ca este multifuncțional, adică este și plin de umor, dar atunci când trebuie sa rezolve o problema își ia fata de om serios.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages