Membru Asocitia Bloggerilor Olteni - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

marți, 17 februarie 2015

Membru Asocitia Bloggerilor Olteni

De ce m-am alaturat Asociatiei Bloggerilor
Olteni?


Pasiunea pentru blogging a venit in urma cu 6 ani, cand am cunoscut un prieten cu adevarat prieten de la care am avut multe de invatat si in continuare am ce invata de la el. Unii in cunosc de Cretul, altii de Razvan Damian Irimescu.

De ce m-am apucat de bloggareala? Pentru ca am vazut la el si la Blogatul, cum scriau faceau fel si fel de articole, organizau fel si fel de intalniri cu bloggerii si am zis hai sa incerc si eu.

Tipic mie a durat un an sa ma apuc cu adevarat de propriul meu blog, cel dupa care scriu si astazi, stirilepeblog.blogspot.ro, titlul mi-a venit din dorinta de a incerca pe cat posibil sa public toate noutatile locale cat si nationale.

Blogul pentru unii este o pierdere de timp, pentru mine este locul unde am curajul de a imi spune punctul de vedere in legatura cu ceva anume, fara a vrea sa deranjez pe cineva daca i-asi spune direct.

In 2013 am facut o pauza mai lunga de bloggareala pana in urma cu 6 luni de zile, cand am inceput proiectul Craiova in Imagini, alaturi de acelasi om care m-a determinat si in 2010 sa imi fac propriul blog si sa scriu in el trairi, ganduri.

Acum 6 luni am mers pentru prima oara la o intalnire a bloggerilor din Craiova, la Club Q, unde am cunoscut un grup de oameni veseli, de la care am invatat foarte multe si in plus m-au ajutat sa scap de alfabetul "facebook".

In momentul in care am mers la intalnirea respectiva eu nu aveam blog, aveam doar proiectul Craiova in Imagini si daca i-am vazut pe ei ca mereu se intalnesc la Blog Meet unde disputau fel si fel de proiecte, fel si fel de idei pentru a isi marii numarul de vizitatori pe bloguri, m-am decis sa ma reapuc si eu.

Nu am inceput cu blogul asta, am inceput cu altul nou, www.costinelmitrache.blogspot.ro din dorinta de a o lua de la capat cu bloggareala si cu un blog nou, dupa 3-4 luni am revenit la primul blog vorba aia "Prima dragoste nu se uita nici odata".

Am ales sa ma alatur Asociatiei Bloggerilor Olteni, din dorinta de a ma implica cat mai mult in activitatile blogosferice alaturi de echipa de bloggeri din Craiova, de ce? Pentru ca sunt foarte multe proiecte interesante pe care le putem face si din care avem multe de invatat, in plus proiectele au un numitor comun Promovarea orasului Craiova, iar eu cum am inceput proiectul Craiova in Imagini din dorinta de a ajuta orasul sa castige titlul de Capitala Cultural Europeana 2021, vreau sa ajut acest oras prin toate mijloacele posibile si prin toate proiectele care se vor organiza in Craiova.

Care sunt partile bune ale asociatiei?

Partile bune ale asociatiei sunt acelea ca ne forteaza oare cum sa lucram in echipe si sa ne indeplinim atat proprile proiecte, dar si proiecte ale celorlalti colegi din blogosfera. Una este sa iti duci un proiect la bun sfarsit de unul singur si alta este sa ai o echipa de 30 de bloggeri pe care sa te bazezi si sa primesti sfaturi constructive pentru a iti indeplinii dorinta.

Incurajez pe toti cei care sunt pasionati de scris sa isi faca propriul blog. 


Blogosfera din Craiova:

Mihnea Socol
Mircea Serbanescu
Yuki Arashi
Sanda Brezniceanu
Boiangiu Andrei
Dan Pavel
David Mihail Mitran
Veronica Svanström
Andrei Raduica
Mirela Coman
Loredana Vlaescu
Raluca Soare
Rares Cojocaru
Cydonia Sandra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages