Eliza Calafeteanu- O voce calda - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

miercuri, 4 februarie 2015

Eliza Calafeteanu- O voce calda

Eliza Calafeteanu- O voce calda







De ceva vreme mi-am făcut un obicei in a colinda pe reÈ›elele de socializare pentru a descoperi noi talente, pe Eliza Calafeteanu nu am descoperit-o pe Facebook, însă ea este cireaÈ™a după tort, pentru ca are o voce plăcută ce te face sa te ridici după scaun si sa începi sa joci.

Melodiile ei sunt energice si pline de voie buna si cantate din suflet si cu multă placere. Melodiile care îmi plac foarte mult cantate bine înÈ›eles de către Eliza Calafeteanu sunt "Eu iubesc cu drag" si o melodie dedicata mamelor "Mama chip frumos de floare".

In comparație cu alți tineri de vârsta ei, ea a ales sa cânte muzica populara.

Sincer pe Eliza nu o cunosc, însă melodiile ei m-au făcut sa scriu despre ea pentru ca este tânără, pentru ca este talentata si are o voce calda si plăcută si cum nu sunt un egoist am zis sa va împărtășesc si vouă câteva cuvinte despre ea.

Când te naști cu talentul de a canta frumos si mai si muncești pentru a iți împlinii visul, succesul este garantat.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages