Alege cel mai bun laptop - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

vineri, 20 februarie 2015

Alege cel mai bun laptop

Cum sa iti alegi
un laptop in 2015

Pentru ce folosesti laptopul mai mult?

Toti avem preferinte atunci cand este vorba sa ne cumparam un laptop, in functie de cateva criterii, unii se uita mai mult la filme, altii se joaca mai mult sau il folosesc pentru programare, iar bugetul trebuie optimizat in functie de ce vrem sa facem cu acel gadget.

Un mic calcul ar prinde bine pentru a stii ce aplicatii veti folosii in laptopul dumneavoastra pentru a nu va consuma prea multe resurse.

Nu recomand jocurile pentru laptopuri. Chiar daca eliminati miile de cabluri sau aveti mai multa nevoie de spatiu, desktop-ul este recomandat pentru astfel de aplicatii.

Performantele unui laptop in comparatie cu ale unui desktop sunt cu mult sub.

Daca stii ca il plimbi mereu dupa tine, iti recomand un ultrabook. Nu au aparut de mult si au distrus piata notebook-urilor, incepand sa fie din ce in ce mai usoare si mai performante.

In cazul in care esti pasionat de fotografie, la fel ar fi recomandat un desktop cu doua monitoare, insa daca vrei sa utilizezi un laptop pentru editare foto/video/modelare 3D, atunci veti avea nevoie de un laptop cu panou IPS, care sa nu luceasca si sa strice culorile.

Brand


Sa impaci pe toata lumea, este foarte greu, toti cred ca avem preferinte. Cei care au mai avut deja un laptop si au fost multumiti de acel brand vor alege in continuare acel brand, insa cel care a avut un laptop de la un brand ce nu l-a multumit nu il va recomanda nimanui.

In prezent ma folosesc de un ASUS cu versiune de windows 8.1 si touchscreen, insa se blocheaza foarte mult, chiar daca folosesc doar facebook-ul si youtube deschis incepe sa mearga mai prost.

In schimb un prieten are un laptop de la Apple MacBook cu procesor Cuad-Core foarte bun, pot sa tin cate aplicatii vreau eu deschise, fara sa mi-se blocheze macar odata. 

M-am cam ferit de sistemele de operare oferite de Apple pentru ca nu am prea folosit si mi-se pareau putin ciudate.

Eu pot sa ma situez in categoria de clienti care a vazut un brand la un prieten si mi-a placut si vreau si eu sa il incerc pentru ceea ce imi trebuie mie, editare foto/video si pentru scrierea articolelor pe blog.

Dimensiunile laptopului

Libera alegere asi putea spune aici, pentru ca fiecare este liber sa isi aleaga ceea ce isi doreste, ceea ce crede ca are nevoie. Eu am un laptop de 10"-11" si este exact ceea ce nu imi trebuie, asi vrea ceva mai mare motiv pentru care am optat pentru Apple MackBook de 13".

Alegerea unui laptop este la fel ca si a unui telefon, trebuie sa iti alegi ceea ce ai nevoie nu ceea ce este la moda sau un brand in trand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages