Victorina Nita- Vocea Olteniei - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

marți, 27 ianuarie 2015

Victorina Nita- Vocea Olteniei

Victorina Nita
O voce de aur 

In timp ce colindam eu pe o retea de socializare primesc notificare sa accept un asa zis cont costume populare si cum sunt baiat bun, i-am acceptat cererea.

Curizitatea sau eu stiu ce m-a determinat sa ii propun o colaborare, sa realizam cateva sedinte foto in costumele populare pentru promovarea acestora. Din taina in taina Victorina cea despre care mi-am propus sa va povestesc si voua, este o tanara talentata ce canta muzica populara.

Din spusele ei talentul in muzica si l-a descoperit inca de cand era mica si incepea sa faca vocalize (tipe cat o tinea gura) sau pe cei din jurul ei timpanele. 

A ales sa opteze pentru genul de muzica populara, pentru ca este o fata simpla si populara, dar si pentru faptul ca iubeste Romania.

Nu cred ca genul muzical conteaza atat de mult, eu consider ca felul in care transmiti acel mesaj lasa de o parte felul genului muzical.

Mie unul imi place timbrul vocal, dar si felul in care transmite acel mesaj de (iesi la joc).

Victorina pe langa muzica populara, ea canta si muzica usoara.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages