Orasul care mi-a intrat la inima - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

miercuri, 28 ianuarie 2015

Orasul care mi-a intrat la inima

Orasul care mi-a intrat la inima


Orasul care mi-a intrat la inima din primul moment in care am ajuns in el este vorba despre, orasul Sighisoara.
Sighisoara este un oras exact ca o masina a timpului care in loc sa te trimita in viitor te trimite in trecut, in perioada medievala.

Prima oara cand am ajuns in Sighisoara, a fost acum un an de zile cand am ajuns cu niste prieteni grabiti sa plecam acasa, insa pasionat de fotografie cladirile vechi ce si-au pastrat arhitectura din perioada medievala m-au determinat sa fac pe dracu-n patru si sa raman macar o zi in care sa fotografiez tot ce se putea fotografia.

Dupa ce i-am convins sa ramanem peste noapte acolo, am gasit cazare chiar in cetatea medievala si surprinzator chiar a fost ieftina undeva la 50 lei.

M-am cazat am lasat bagajele in camera si ce a urmat, practic am stat de la 12.00 adica de cand am ajuns pana noaptea tarziu si am facut fotografii cladirilor, dar si oamenilor care erau in cetate.

Am realizat aproximativ 2.000 de fotografii si tot asi mai fi vrut sa fotografiez, eram ca si un copil care a gasit un parc de distractii, o senzatie pe care nu o poti descrie doar daca o traiesti.

Sighisoara este un oras situat in judetul Mures, Transilvania.
Centrul istoric se afla pe Lista monumentelor istorice din judetul Mures, dar si in patrimoniul UNESCO.

Localitatea Sighisoara a fost intemeiata de colonisti germani, care au fost invitati de catre Regele Ungariei sa se aseze in Transilvania pentru a apara granitele de est. In perioada istorica oamenii de etnie germana au fost numiti saxoni, insa adevaratii germani numiti ca "sasii din Transilvania", ne avand nici o legatura cu saxonii din nord-estul sau sud-estul Germaniei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages