Nokia Lumia 530 - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

marți, 27 ianuarie 2015

Nokia Lumia 530

Prima experienta cu Lumia 530


 In urma cu o luna am avut fericirea de a incerca un telefon sa vad daca este sub-acvatic, din greseala, mi-a cazut in apa un telefon cu versiune android marca proprie al unui operator local.

L-am facut eu pachet cu tot ce am primit la el si l-am dus de unde l-am cumparat pentru a il trimite in service in speranta sa mai poata fi resuscitat si salvat, dupa lungi resuscitari telefonul a decedat.

Un consultant amabil, mi-a facut oferta sa optez pentru un telefon cu sistem de operare windows phone, hmm de la android la windows phone.

Decat cu un telefon pe buna dreptate telefon il incarcam odata pe saptamana si chiar il foloseam la maxim, era un telefon din gama Nokia si restul.

Pentru a continua in aceasi nota, am optat intr-un final pentru un Nokia Lumia 530 cu sistem de operare Windows Phone versiunea 8.1, decat cu istoricul Nokia mai bine cu un Nokia modern si de actualitate.

Smartphone-ul a venit la pachet cu hands-free doua carcase si incarcator, bine nu cred ca optiunile va interesau mai mult ci cum ma inteleg eu cu un nou sistem de operare.

Am mai colindat pe telefoane cu sisteme de operare android, ios, dar pe windows phone nu, ca atare este prima mea experienta cu acest sistem de operare.

Windows Phone 8.1 are in dotare numeroase caracteristici. Printr-o simpla atingere vei gasi, notificarile, alertele si setarile intr-un singur loc daca deschizi Action Center.

Iti da posibilitatea de a iti seta imaginea de fundal al ecranului de start, dar poti descoperi si viteza tastaturii Word Flow. Este o experienta buna de utilizare Windows Phone.

Nokia Lumia 530 are toate aplicatiile de care ai nevoie Shazam, Office, Facebook si Instagram Beta. Daca ai nevoie de spatiu mai mare de stocare, suporta pana la 128Gb spatiu de stocare extern (Card de memorie) oferindu-ti posibilitatea de a stoca si muta aplicatiile pe cardul de memorie SD. O metoda excelenta de a obtine spatiul necesar, fara a face compromisuri in ceea ce priveste performanta.

OneDrive iti ofera posibilitatea de a iti sincroniza si stoca fisierele importante intre mai multe dispozitive. Oferindu-ti posibilitatea de a iti putea accesa fotografiile, videoclipurile si documentele tale. Spatiul pe care OneDrive ti-l ofera este de 15Gb spatiul de stocare gratuit. Pentru a iti putea desfasura activitatea ori unde te afli Lumia 530 este dotat cu Microsoft Office.

Lumia 530 iti da posibilitatea de a iti alege carcasa, culorile de care dispune sunt: grey, verde inchis sau portocaliu deschis, oferindu-ti posibilitatea de a iti exprima personalitatea. Daca ai fost neinspirat in momentul in care ti-ai ales culoarea carcasei, o poti schimba imediat cu una de alta culoare.

Lipsa compromisurilor este valoarea superioara. Lumia 530 este dotat cu un procesor quad-core, cu ultima versiune de Windows Phone si cu cele mai noi si bune aplicatii. Nokia Lumia 530 iti ofera puterea de a te distra indiferent de ce alegi sa faci, mesagerie, socializare sau jocuri.

Lumia 530 este dotat si cu aplicatia Maps. Aplicatia Maps iti ofera o modalitate simpla si rapida de a afla unde te aflii, unde are loc un anumit eveniment. Maps este o aplicatie gratuita si o poti utiliza atat offline cat si online. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages