Ekaterina Vandaryeva are un corp de invidiat,vezi ce sport practica - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

joi, 18 octombrie 2012

Ekaterina Vandaryeva are un corp de invidiat,vezi ce sport practica

 Ekaterina Vandaryeva,este o femeie din Belarus,care in ciuda aparentelor,ea este campioana lumii in cel mai sangeros si spectaculos sport din lume,boxul tailandez.


  Vanderyeva a intrat in lumea luptelor de la varsta de numai cinci ani.

"In momentul in care am intrat in club si am vazut in jurul meu atatia campioni, mi-am promis ca intr-o zi voi ajunge si eu ca ei", spune femeia.


   Dupa ce a muncit atatia ani intregi,in 2009 aceasta a reusit sa ajunga campioana mondiala dupa o lupta care a avut loc in Thailanda.


IMAGINI






sursa:protv


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages