Olguta Vasilescu la Curtea de Apel Bucuresti,pentru Universitatea - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

luni, 18 iunie 2012

Olguta Vasilescu la Curtea de Apel Bucuresti,pentru Universitatea

    

   Lia Olguta Vasilescu si-a facut aparitia alaturi de Ilie Balaci la Curtea de Apel Bucuresti unde se va da verdictul in procesul dintre Federatia Romana de Fotbal si Universitatea Craiova.
   Noul primar al Craiovei,Olguta Vasilescu,care poarta tricoul echipei Universitatea Craiova a declarat pentru prosport.ro ca a venit sa isi ia echipa acasa.


"Am venit aici pentru a-mi lua echipa acasă. Pentru noi, în oraşul Craiova există doar Universitatea. Cu ea am crescut de mică şi sper ca în această zi să se facă dreptate. Cei de la Jandarmerie m-au rugat să vorbesc cu suporterii noştri, care vor veni şi ei aici", a spus Olguţa Vasilescu.

"De ce am venit aici? Pentru Universitatea! Pentru că Universitatea este echipa la care eu am cunoascut cele mai mari satisfacţii ca fotbalist", a spus fostul mare jucător Ilie Balaci.


sursa: prosport.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages