Irinel Columbeanu a raspuns acuzatiilor lui Monica Gabor - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

vineri, 2 martie 2012

Irinel Columbeanu a raspuns acuzatiilor lui Monica Gabor

   Astazi miliardarul de la Izvorani Dl.Irinel Columbeanu a raspuns acuzatiilor ce i-se aduceau din partea lui Monica Gabor,l-a acuzat pe acesta ca din cauza lui nu ar fi putut sa isi vada fetita.
   Irinel Columbeanu a declarat pentru cancan.ro "Nu din cauza mea nu ÅŸi-a văzut fetiÅ£a! Ultima oară, Monica a spus că i-aÅŸ fi putut fi bunic Irinei"
   Monica Gabor,abea sosita in Romania,a raspuns la toate intrebariile adresate de presa,aceasta fiind grabita sa ajunga la Izvorani pentru a lua pe Irina.


   


 Irinel Columbeanu,fostul sot al lui Monica Gabor nu a urmarit venirea fostei sale sotii in tara,desi aceasta a fost transmisa in direct pe toate posturile de televiziune.
 Columbeanu are alte treburi mult mai importante pe agenda.


"Eu aştept să vină să îşi ia fetiţa de aici, că aşa m-a ameninţat. Mi-a spus că vine să o ia pe Irina la ora 18.00, vine cu toate televiziunile? Eu nu comentez un teatru ieftin. Nu din cauza mea nu şi-a văzut fetiţa. Ultima oară, Monica a spus că i-aş fi putut fi bunic Irinei, şi-a dat chipurile şi ea seama", a explicat Irinel la "Happy Hour".


  Monica Gabor l-a acuzat in direct pe Irinel Columbeanu,ca acesta este cel care o ameninta atat pe ea cat si pe Irina,ca nu se vor mai putea vedea niciodata.





sursa: cancan.ro



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages