Poezie Prea des Autoare Nicoleta Trasca - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

duminică, 22 ianuarie 2012

Poezie Prea des Autoare Nicoleta Trasca

Stirile pe Blog va promova in fiecare saptamana cate o creatie proprie fie ca este vorba despre muzica,poezie,pictura,fotografie,cultura generala.






Prea des

De-ar fi sa stiu ca maine lumea poate
De toate sa ne ierte si sa rabde
As incerca tacit sa iert putin din tine
Sa cred ca totusi e iubire...

Si daca peste toate totusi poate
N-am sa mai pot in gandurile toate
Sa te adulmec din iubire poate
In taina noptii sa ma ierti.

Ca prea tacuta si prea dulce
Imi pare clipa cea din urma
Si ca-n iubite dimineti
Vei cerca poate sa ma ierti.

N-am sa spun nici sa pleci
Si ce motive am sa mai ramai ?
Daca prea dulce m-ai uitat
In clipele acelea pe-nserat.

Se cearta zorile-n tacere
Pierdute gandurile mele
Se cearta-n ruga sa ma lase
Sa cred chiar daca nu-mi mai pasa.

Si n-as mai vrea iar doruri sa inclin
Catre himere si totusi e destin
Sa joc iar totul pe o carte...
Cu-acelasi jucator strain.


                                                                 Autor:Nicoleta Trasca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages