Uite cat de fidel este Costea lui Cruduta - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

luni, 23 ianuarie 2012

Uite cat de fidel este Costea lui Cruduta

 Dovada: o conversaÅ£ie publicată de stl.ro, între jucătorul Stelei ÅŸi fosta lui iubită, Oana Popa, în care aceasta din urmă a tot încercat să dezvolte o conversaÅ£ie cu partenerul CruduÅ£ei. Iată o parte din schimbul de mesaje dintre cei doi: "Oana: La mulÅ£i ani, Mihai! Ce faci? Mihai: Salut.... sunt la munte. La mulÅ£i ani! Oana: Să înÅ£eleg că mă eviÅ£i mereu. Te-am sunat ÅŸi nu mi-ai răspuns... Mihai: Hai mă, lasă-mă, că nu am cum să mă împac cu tine. Vezi-Å£i de ****** ÅŸi lasă-mă pe mine, fiindcă voi fi nevoit să fac publică conversaÅ£ia. Oana: Nu poÅ£i să dai cu piciorul la 3 ani. Mihai: Asta e, dau!".


sursa: cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages