Nunta cu peripetii - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

luni, 30 ianuarie 2012

Nunta cu peripetii


   Un fotograf de nunta,trebuie sa detina experienta multa in tainele fotografiei,pentru ca daca ai gresit poza de la un moment destul de important din nunta,nu ai cum sa dai reluare pentru a mai incerca inca o setare din aparat.
    Acum vorbesc despre propria mea experienta cu aparatul foto si prima mea nunta unde am fotografiat cu un aparat DLSR un nikon d300.
   M-am intalnit cu un fotograf de nunti din Bucuresti,am stabilit prioritatiile,fiecare ce vrea de la celalalt...eu sa capat experienta in fotografiile de nunta...el sa formeze oameni de calitate langa el pentru astfel de evenimente.
    Dupa ce am stabilit ce avem de facut...eu i-am spus de la bun inceput ca nu am nici un aparat dslr pentru ca bugetul nu imi permite...asa ca mi-a lasat un dslr de la el sa fac fotografii la nunta.
     Deci pot spune ca a fost cea mai ciudata experienta,pentru ca mi s-a pus aparatul in brate si cu replica dura..."ia si filmeaza"...eu ma uitam in stanga,drepta....si ma tot intrebam ok da cum fac poze:))...el mi l-a pus apoi pe automat si am inceput sa pind cat de cat...
      Asadar si prin urmare pentru ca nunta nu este un eveniment pe care il faci in fiecare zii va recomand fotograf nunta Bucuresti si un magazin online cu rochii de mireasa 








   http://casaanke.ro/












    www.efotografnunta.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages