Cardul de credit Auchan MasterCard - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

marți, 24 ianuarie 2012

Cardul de credit Auchan MasterCard

  Cardul de credit Auchan MasterCard


· comision de emitere 0 lei
· comision de administrare 0 lei in primul an
· activare gratuita

· tranzactii in rate fixe cu 0% dobanda doar in ianuarie – februarie 2012


 Promotie valabila in toate magazinele Auchan, in perioada 01.01 – 29.02.2012. Detalii la biroul Auchan Credit.
Oney Finances SRL intermediaza exclusiv credite oferite de Cetelem IFN SA, iar decizia de acordare a produsului financiar apartine creditorului.
Profita acum de toate avantajele cardului de credit Auchan MasterCard:

- 0 lei comisionul de emitere a cardului meu!
- Cardul imi este activat gratuit, fara nicio taxa!
- Nu platesc nimic pentru administrarea contului meu in primul an!
- Pentru toate cumparaturile mele in magazin beneficiez de pana la 60 de zile perioada gratie cu 0% dobanda!
- Am un cod PIN unic, pe care numai eu il cunosc!
- In fiecare luna, primesc extrasul de cont in care este evidentiat istoricul tranzactiilor mele!
- Nu am nevoie de documente suplimentare la achizitionarea unui nou credit!
Ce poti face cu cardul tau de credit Auchan MasterCard?

- Plata la comercianti cu 0% comision. Platile sunt acceptate atat in Auchan, cat si la restul comerciantilor.
- Retragere de numerar de la orice bancomat, care afiseaza sigla MasterCard.
- Consultare sold la ATM-urile Bancii Transilvania.
- Tranzactii in rate fixe. Cumperi produse prin credit in magazin si platesti in rate lunare fixe.
- Transfer de bani din contul de card intr-un cont curent personal, deschis la orice banca din Romania.
Documente necesare pentru obtinerea unui card de credit Auchan MasterCard:

- Adeverinta de venit
- Fisa fiscala 2011 / Declaratie de la angajator pentru veniturile obtinute in 2011
- Cartea de identitate - Factura de utilitati (sa nu fie mai veche de 45 de zile)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages