SOC Prietenii lui Brigitte la un pas sa il linseze pe Smiley - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

miercuri, 16 noiembrie 2011

SOC Prietenii lui Brigitte la un pas sa il linseze pe Smiley

   Dupa ce Mihai a fost ales in locul lui Brigitte,era normal sa apara supararile.Dar supararile nu au aparut din partea ei,ci din partea prietenilor care au vrut sa lamureasca personal problema cu Smiley.


"Smiley Omule, desi prietenii mei aproape ca vor sa vina sa te linseze, i-am calmat... si le-am zis ce dude fain esti si na ...le-a mai trecut zupararea! Sa ne revedem cu bine la concerte si in studioul ala al tau HaHaHaios, vin cu trupa mea TIPS cu colindu!", i-a postat Bridge lui Smiley pe Facebook.


"Multumesc Vocea Romaniei ca am avut ocazia sa ma dau underground cu masinuta mica de platou la Buftea si ca am cunoscut niste oameni minunati in stuff! Bafta concurentilor pe mai departe si acum... sa trecem inapoi la treaba , ca este din plin !! Va pupa Bridge!", a fost mesajul concurentei.


sursa: www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages