Cel mai frumos cadou primit sau oferit! - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

joi, 17 noiembrie 2011

Cel mai frumos cadou primit sau oferit!

   La invitatia lui blogatu de a participa la mai multe concursuri printre care si cel cu cadourile,am zis sa accept provocarea si sa scriu despre cel mai frumos cadou primit,dar si oferit.


  Cel mai frumos cadou a venit din partea politiei,cand la 18ani am dat de permis iar de ziua mea 02.07.1988 am primit permisul de conducere mult dorit.
   Cadoul cel mai frumos pe care l-am oferit....sunt mai multe,dar cel mai interesant a fost atunci cand am colectionat toate pozele dintr-o vara si le-am pus pe toate intr-un album,poze pe care le-am oferit drept cadou cu cate un moto sub fiecare poza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages