Bosquito se reapuca de muzica - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

joi, 17 noiembrie 2011

Bosquito se reapuca de muzica

  Dupa mai bine de 7ani de absenta de pe piata muzicala romaneasca,trupa Bosquito a revenit in forta.Miercuri seara in Garajul Europa Fm a avut loc lansarea oficiala a piesei "Can ingerii cad" si vizionarea in premiera a videoclipului.






"Când îngerii pleacă" este o piesă de dragoste, prima piesă de dragoste după foarte mulţi ani. Versurile vorbesc de la sine, piesa fiind o declaraţie de dragoste în sine. Am pus foarte mult suflet în realizarea ei şi nu ne-am oprit de la nimic. Am tras piesa în cel mai bun studio din România, iar masterizarea am făcut-o la Los Angeles. În ceea ce priveşte videoclipul am lucrat cu regizorul cu care ne-am lipit cel mai bine din punct de vedere chimic", a povestit Radu Almăşan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages