Mortii-Ranitii(0-0) - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

luni, 24 octombrie 2011

Mortii-Ranitii(0-0)

 Meciul dintre Steaua(Mortii)-Rapid(ranitii) a fost de nivelul zero.Dupa un meci in care s-a lasat cu accidente,cele doua echipe au facut pace terminand la egalitate.
Rapidul s-a impus pe parcusul meciului pana in minutul 64 cand Alexa si Prepelita s-au luat la scandal(tipic oricarui derby).




-"Va fi un meci frumos, dar ambele echipe sunt prudente. E foarte frumos aici! Gata, asta e Ghencea 2! Nu mai plecam de pe National Arena! Am castigat si 300.000 de euro. Nu am fost in vestiar, nu era nevoie sa ma duc eu. Sunt emotii pentru meciul asta. Primul pe National Arena, multi spectatori. Trebuie sa castigam neaaparat. Dinamo a gresit, trebuie sa ne apropiem de ei. Si daca e 1-0, nu am nicio problema. Sa imi bubuie inima, numai sa castigam" a declarat Gigi Becali la Sport.ro inainte de meci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages