Reuniune de clasa - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

luni, 26 septembrie 2011

Reuniune de clasa


„Liceenii“, după 25 de ani

„Ani de liceu, cu emoÅ£ii la română...“ Cine n-a fredonat celebrele versuri ÅŸi cine n-a văzut măcar o scenă din filmul a cărui popularitate a rezistat un sfert de secol? Revista OK! i-a reunit pentru voi, în exclusivitate, pe Tamara, Oana, Cesonia, Åžtefan ÅŸi Mihai, în numărul aflat acum la chioÅŸcuri.
Au trecut 25 de ani ÅŸi parcă nicio zi. S-a pierdut, vorba unei mari actriÅ£e, în fie­care an câte un an, dar parcă niciunul. O sală goală dintr-un liceu bucureÅŸ­tean a fost umplută ca prin farmec de importanÅ£a numelor mari care i-au călcat pragul, la început de an ÅŸcolar. Tamara Buciuceanu-Botez, Åžtefan Bănică Jr, Oana Sârbu, Cesonia Postelnicu ÅŸi Mihai Constantin s-au revă­zut cu drag, dar ÅŸi cu strania senzaÅ£ie că retrăiesc, exact ca-n 1986, emoÅ£iile unei noi zile la filmări. I-am regăsit, într-adevăr, acolo pe acelaÅŸi Ionică, pregătit mereu să intervină c-o glumă usturătoa­re, pe acel Mihai la fel de încrezător ÅŸi sensibil, cu Dana lui cea visătoare, pe joviala Geta ÅŸi, mai ales, pe Madam Isoscel, care reuÅŸeÅŸte ÅŸi acum, după atâta vreme, să le îngheÅ£e sângele-n vine „elevi­lor“ săi. E de-ajuns să strige „Ionicăăă!“.
OK! AÅ£i mai Å£inut legătura până acum?
Tamara Ne vedem din când în când fără să vrem.
Oana Cu doamna Tamara eu sunt vecină. Locuim în acelaÅŸi cartier.
Åžtefan Eu cu Mihai, de pildă, am fost la acelaÅŸi teatru ani de zile ÅŸi am ÅŸi jucat în spectacole îm­preună. Iar cu fetele m-am întâlnit ocazional.
Mihai Ne întâlnim, dar nu ca înainte. Avem fa­milii acum…

sursa: okmagazine.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages