Un finalist de la "Romanii au talent" a impuscat in cap un copil - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

marți, 5 aprilie 2011

Un finalist de la "Romanii au talent" a impuscat in cap un copil


Emil Luca si sotia lui, care au dansat la emisiunea "Romanii au talent" si au impresionat prin cele 400 de piruete, au avut probleme cu legea, in trecut.


Emil Luca, cel care si-a invartit sotia de 400 de ori incontinuu la "Romanii au talent", a facut aproape un an de inchisoare pentru ca a impuscat in cap un copil de 13 ani. Acesta se afla la vanatoare, in momentul incidentului.
Emil a fost acuzat in 2002 pentru ucidere din culpa, braconaj si nerespectarea regimului armelor si munitiei.
El a fost si primar in comuna clujeana Feleacu, locul unde a avut loc si teribilul accident.
Emil Luca a fost condamnat la patru ani sase luni de inchisoare, insa a fost eliberat conditionat dupa aproape un an.
Familia adolescentului declara ca baiatul se afla la cules de iarba pentru iepuri, cand a fost impuscat accidental.
"Zsolt aduna iarba pentru iepuri, cand s-a intamplat. Am auzit cu urechile mele trei impuscaturi, apoi Emil Luca a trecut pe langa mine si nu mi-a zis ce s-a intamplat", spune mama acestuia.
Femeia adauga ca Emil nu le-a dat decat 500 de lei la inmormantare, din care 300 a reprezentat costul sicriului, dar si bautura de la pomana.
Emil Luca insa crede ca s-a achitat pentru accidentul din 2002. "Le-am facut inmormantarea. De inviat, nu-l pot invia. Mi-au cerut sute de milioane de lei. Am zis ca mai bine fac puscarie".
sursa:apropo.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages