Oana Zavoranu, despre Pepe: `El este barbatul vietii mele` - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

joi, 10 martie 2011

Oana Zavoranu, despre Pepe: `El este barbatul vietii mele`


Oana Zavoranu s-a prezentat astazi la Judecatoria Sectorului 3 din Bucuresti pentru a depune actele de divort.
De pe treptele tribunalului, Zavoranu a marturisit ca Pepe este iubirea vietii ei si ca a vrut sa-i satisfaca acestuia dorinta de a divorta.
"Da, am depus cererea", a marturisit Oana la iesirea din judecatorie.
Intrebata de ce a facut primul pas spre divort, ea a spus ca nu a dorit decat sa-i satisfaca dorinta sotului ei.
"Mi-am dorit tot timpul sa-i satisfac placerile. Si o fac pana la final. Daca doreste, de ce sa nu-i dau?", a declarat vedeta.
Desi nu crede ca mai exista cale de impacare, Oana Zavoranu a admis ca Pepe este barbtul vietii ei.
"El este barbatul vietii mele, iar daca el va minti si va spune ca nu sunt femeia vietii lui, sa nu-i mai luati niciun interviu. (...) Din punctul meu de vedere, nu ne vom impaca, daca exista o sansa, nu eram aici. Presupun ca si el simte la fel", le-a spus vedeta jurnalistilor.
De asemenea, vedeta a recunoscut ca sufera din cauza despartirii de Pepe.
"Am plans, dar mai mult de ciuda, pentru ca nu am vrut sa ajung sa dau satisfactie persoanelor care se bucura. Se bucura pentru ca exista oameni malefici, care se hranesc doar cu negativ. Sunt oameni care se bucura cand vad un cuplu tanar, frumos, care s-a iubit, ca se desparte" a completat vedeta.
Pe de alta parte, Oana Zavoranu a subliniat ca intre ea si Tudor Ionescu, angajat al Parlamentului European, cu 11 ani mai tanar decat artista, nu exista decat o relatie de amicitie, desi s-a vehiculat ca ar fi amantul ei.
"Este un prieten, nu ne-am cunoscut pe Internet, asa cum s-a scris, ne-am cunsocut in urma cativa ani. A fost plecat in Belgia, s-a intors in tara, suntem amici. Pepe stia ca am iesit cu el, chiar daca era ora tarzie", a conchis Oana Zavoranu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages