Nicolae Guţă:„Hobbyul vieţii mele este muzica” - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

sâmbătă, 19 martie 2011

Nicolae Guţă:„Hobbyul vieţii mele este muzica”


Îndrăgitul cântăreţ Nicolae Guţă  a abordat de-a lungul carierei mai multe genuri muzicale. Versurile sale inspirate din viaţă au ajuns peste hotare, numărul fanilor devenind din ce în ce mai mare. Mereu cu zâmbetul pe buze şi fericit,Nicolae Guţă mărturiseşte că succesul de care se bucură are şi dezavantaje: dorul de familie. Mai multe despre muzica şi despre relaţia cu fanii ne va povesti în interviu de mai jos.

„Fanii mei vor fi foarte încântaţi”


- Ce v-a determinat să vă schimbaţi stilul muzical şi să scoateţi un CD cu melodii etno?
- De când m-am lansat pe piaţa muzicală am abordat mai multe genuri muzicale. Vocea mea mă ajută foarte mult să cânt muzică populară, etno, şi uşoară. Cei care m-au ascultat de-a lungul timpului vor avea o surpriză fumoasă. Toate melodiile îmi sunt foarte dragi, deoarece le cânt din suflet, de aceea cred că fanii mei vor fi foarte încântaţi....


- Din ce vă inspiraţi atunci când compuneţi un cântec? Cine vă mai ajută să daţi tonalitate versurilor?
- Lucrez cu câţiva oameni, cărora vreau să le mulţumesc pentru tot sprijinul acordat. Marius de la Focşani, Claudia şi mulţi alţii mă ajută cu orchestarea, cu versurile şi cu tot ceea ce este necesar pentru ca piesa să prindă bine pe piaţa românească. Aproximativ 60% din versuri sunt compuse de mine. În toate cântecele mele există o poveste şi îmi place să mă inspir din viaţa de zi cu zi şi din realitatea vremurilor noastre.


Concerte peste hotare

- Vă bucuraţi de un mare succes în România. A trecut muzica dumneavoastră graniţele tării noastre?
- Vă spun sincer că mă bucur de succes pe tot teritoriul ţării noastre, indiferent de zonă. Am spectacole peste tot în Europa unde sunt comunităţi de români. Mai mult, italienii sau spaniolii care m-au auzit cântând au devenit fanii mei şi îmi ascultă cu plăcere muzica mea. Aşa că pot spune că nu doar românii îmi iubesc melodiile, ci şi străinii.


- Aveţi o legătură strânsă cu fanii? Ce vă bucurii vă aduce un spectacol?
- Am ştiut întotdeauna să stimez şi să apreciez dragostea fanilor. Mă bucur din toată inima când văd sălile pline şi oameni care mă aplaudă. Este un sentiment minunat când văd că oamenii se bine dispun pe muzica mea. Mereu am păstrat legătura cu ei, atât cât mi s-a permis. Sunt conştient că nu îi pot face pe toţi să asculte şi să le placă melodiile mele. Încerc tot timpul să îi mulţumesc pe toţi, de aceea cânt tot felul de genuri muzicale.

„Vom căuta tinere talente”


- Cum este Nicolae Guţă dincolo de sălile de spectacol? Ce vă place să faceţi în timpul liber pentru a vă relaxa?
- Hobbyul vieţii mele este muzica şi nu pot trăi fără ea. Am foarte puţin timp liber, însă chiar şi atunci prefer să mă relaxez tot prin muzică (râde). Îmi aştern gândurie pe hârtie, compun etc. Din când în când mă mai răsfăţ cu câte o mâncare bună în compania unei femei frumoase.


- Cum se împacă viaţa de artist cu cea de familie?
- Dacă ar fi să îmi reproşez ceva în viaţa asta este faptul că nu am petrecut suficient timp cu familia mea. Sunt tot timpul cu gândul la cei de acasă, indiferent unde sunt plecat. Va veni şi timpul când mă voi retrage, desigur, tot în ritmul muzicii (râde)! Mă voi ocupa de impresariat artistic şi împreună cu câţiva colegi vom căuta tinere talente. Vom organiza preselecţii şi plănuim să lansăm aproximativ 15 solişti. Dar asta va fi mai târziu deoarece mai am multe de făcut în muzica românească!

sursa:taraftv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages