„Sechestraţi“ în bloc - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

luni, 25 octombrie 2010

„Sechestraţi“ în bloc

Nesimţirea unor şoferi nu are margini. Au simţit-o pe pielea lor locatarii blocului T2 din centrul Craiovei, care ieri au stat blocaţi în casa scării timp de câteva zeci de minute din cauza unei maşini parcate în dreptul singurei ieşiri din bloc. „Băieţii“ de la ridicări auto şi poliţia s-au făcut că plouă, în ciuda insistenţelor oamenilor care au sunat la 112.


„Am dorit să ies din bloc, dar uşa putea fi deschisă doar cât un lat de palmă. Am sunat la poliţie să vină să ridice autoturismul parcat şi ne-au spus că rezolvă. După 45 de minute, noi eram tot blocaţi în casa scării. Nimeni nu putea ieşi sau intra. Când am sunat a doua oară la poliţie, a intrat faxul. Când este nevoie cu adevărat de ei să ridice maşinile care încurcă circulaţia, nu o fac“, a spus un locatar blocat în scară, care dorea să plece la serviciu. În cele din urmă, problema s-a rezolvat de la sine, fără ajutorul poliţiei. Şoferul autoturismului şi-a făcut apariţia, dar tot el era nervos. „Nu mi-am dat seama că nu puteaţi ieşi din bloc“, a spus el.


sursa:gds.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages