S-au batut singuri - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

luni, 25 octombrie 2010

S-au batut singuri

„U“ Craiova - FC Vaslui 0-1
Stadion
„Ion Oblemenco“, spectatori: 24.000.
A marcat: Yero Bello ‘43.
„U“ Craiova: R. Stanca - Dănănae, Găman, Ciucă, Bărboianu - D. Stoica - Wobay (‘82, FirÅ£ulescu), Prepeliţă, Gargorov, Dina - Al. PiÅ£urcă (‘78, M. Costea). Antrenor: Victor PiÅ£urcă.
FC Vaslui: Kuciak - Milanov, Cânu, Papp, Bălace - L. Sânmărtean (‘65, Rivas), Genchev, Wesley, Burdujan - Adailton (‘75, Pancu), Y. Bello (‘88, R. Costin). Antrenor: Viorel Hizo.
Cartonaşe galbene: D. Stoica, Prepeliţă, Bărboianu / Burdujan, Yero Bello, Genchev, Milanov, Bălace.
Au arbitrat: Cr. Balaj - Z. Szekely, D. Mudura.
Universitatea Craiova nu a putut face cadou victoria suporterilor, care au umplut stadionul „Ion Oblemenco“ la partida cu FC Vaslui. A pierdut la limită un meci pe care l-a controlat autoritar în repriza secundă, când a ratat cu nemiluita, a trimis o dată în bară prin Dorel Stoica ÅŸi a irosit ÅŸansa transformării unui penalti prin Prepeliţă în ultimele minute de joc.

ÃŽn prima repriză, Universita-tea Craiova nu a avut soluÅ£ii în faÅ£a unei echipe bine organizate, care a închis toate culoarele spre poarta lui Kuciak. Până în minutul 25, alb-albaÅŸtrii nu au trecut centrul terenului, în schimb încasaseră deja două cartonaÅŸe galbene. Vasluienii au presat permanent, jucătorii de bandă Sânmărtean ÅŸi Burdujan făcând adesea schimb de locuri în încercarea de a-i surprinde pe juveÅ£i. Primul ÅŸut spre poartă a aparÅ£inut craiovenilor, dar Alex PiÅ£urcă nu a nimerit Å£inta în minutul 30. Finalul de repriză a aparÅ£inut oaspeÅ£ilor, care au trimis mingea în bara transversală prin Wesley (‘38), după un corner executat de Adailton. Tot Adailton l-a găsit foarte bine pe Yero Bello (‘43), acesta a scăpat de marcajul lui Ciucă ÅŸi a înscris, ÅŸutul său păcălindu-l ÅŸi pe Răzvan Stanca. La faza premergătoare golului moldovenilor, în celălalt careu, arbitrul Balaj nu a văzut un corner, oferind mingea oaspeÅ£ilor. Primul mitan s-a încheiat cu o ocazie foarte bună a lui Wobay (‘45), mingea ÅŸutată de acesta trecând puÅ£in pe lângă poartă. ÃŽn repriza secundă, ÅžtiinÅ£a a controlat în totalitate jocul ÅŸi a ratat cu nemiluita, Wobay, Alex PiÅ£urcă, Prepeliţă, Bărboianu, Dorel Stoica (bară în minutul 68) sau Ciucă n-au putut să-l învingă pe Kuciak. Nici arbitrul Balaj ÅŸi nici „asistentul“ Z. Szekely n-au văzut henÅ£ul lui Burdujan în careu, dar oltenii puteau obÅ£ine in extremis un punct după ce Universitatea a beneficiat de un penalti în minutul 90, când Rivas l-a faultat în careu pe Dina. Mihai Costea a luat mingea să execute, Victor PiÅ£urcă l-a indicat însă pe Prepeliţă, dar căpitanul a ÅŸutat slab de la punctul cu var. Kuciak a făcut ca FC Vaslui să păstreze cele trei puncte puse în joc, în timp ce oltenii au fost nevoiÅ£i să reprogrameze sărbătoarea aÅŸteptată sâmbătă de fanii alb-albaÅŸtri care au umplut stadionul „Ion Oblemenco“.

Prepeliţă: Eu sunt
vinovat


„Vreau să mulÅ£umim suporterilor pentru modul în care ne-au încurajat. ÃŽmi pare nespus de rău că nu le-am putut oferi victoria, fotbalul este foarte dur în unele momente. Am început jocul mai timoraÅ£i, mai crispaÅ£i, dar pe parcursul întâlnirii am avut momente bune de joc, iar repriza a doua a fost la discreÅ£ia noastră. Am dominat adversarul, ne-am creat multe ocazii, cred că în număr de zece. Am avut bară, penalti, dar nici din penalti nu am reuÅŸit să marcăm. Fotbalul este nedrept ÅŸi nu meritam să pierdem. Trebuie să uităm repede această înfrângere, avem meci în Cupa României cu Pandurii Târgu Jiu, iar în campionat, la Urziceni, ÅŸi trebuie să câştigăm“, a spus antrenorul Eugen Neagoe la conferinÅ£a de presă.
La rândul său, căpitanul Andrei Prepeliţă ÅŸi-a pus cenuşă în cap, luând asupra sa vina eÅŸecului: „Eu sunt vinovat că am pierdut, trebuia să dau gol din penalti. Nu am simÅ£it presiune când am executat lovitura de la 11 metri, dar am ratat. Nu mi s-a mai întâmplat să ratez din penalti. Atmosfera a fost foarte frumoasă, păcat că nu am câştigat. Sperăm ca în etapele următoare să reuÅŸim să obÅ£inem punctele pierdute astăzi (sâmbătă - n.r.). ÃŽmi cer scuze faţă de echipă, faţă de public“.
Trupa Iris a modificat ora de începere a concertului programat, sâmbătă seară, la Craiova, deoarece coincidea cu cea a meciului de pe stadionul „Ion Oblemenco“. ÃŽnaintea meciului, solistul trupei Iris, Cristi Minculescu, a urat succes craiovenilor de la staÅ£ia de amplificare a stadionului.

Cristescu: Ne propunem să formăm o echipă tare pentru sezonul viitor

Patronul ÅžtiinÅ£ei a dat vina pe ghinion pentru nereuÅŸita din meciul cu FC Vaslui. „Am făcut a doua repriză de senzaÅ£ie, dar, din păcate, am avut ghinion. Păcat de oamenii care au venit la meci, păcat de jucători. Suntem o echipă fără noroc. Am ratat ÅŸapte-opt ocazii de gol ÅŸi un penalti, e clar că în această seară (sâmbătă seară - n.r.) nu aveam cum să câştigăm. Este un rezultat nedrept, dar fotbalul se joacă pe goluri ÅŸi nu avem ce face. Sper să nu mai avem neÅŸansa asta în viitor. Ce să mai zic de Balaj? Ne-a dat ÅŸi penalti, n-am ce să comentez. Nu numai PiÅ£urcă a pierdut, am pierdut toÅ£i. Asta e, nu mai avem ce să facem acum! Eram convins că Prepeliţă ratează penaltiul la cât ghinion am avut!“, a declarat Mititelu la finalul partidei.
PreÅŸedintele Universităţii Craiova, Silvian Cristescu, este de părere că formaÅ£ia olteană prestează cel mai consistent joc dintre toate grupările de Liga I: „Sunt ferm convins că jucăm cel mai frumos fotbal din România, să vedem unde ne vor duce rezultatele. Nu cred că poate să spună cineva că nu am jucat bine. Noi ne propunem să formăm o echipă tare pentru sezonul viitor. Domnul PiÅ£urcă a spus că putem emite pretenÅ£ii încă din acest sezon dacă batem Vasluiul, dar asta nu s-a întâmplat, din păcate“, a spus Cristescu la GSP TV.

sursa:gds.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages