Fie ca sunteti abia la inceput sau detineti deja o bogata experienta de afaceri, e important sa fiti la curent cu datele pietei. Va vom spune care sunt cele mai bune metode pentru gasirea informatiilor necesare.
Scopul cercetarii pietei este de a furniza datele importante pentru rezolvarea problemelor de marketing cu care s-ar confrunta compania voastra si este absolut necesara in faza initiala. Prospectele riguroase sunt baza afacerilor de succes. Strategii precum segmentarea pietei (identificarea sectoarelor specifice unei piete) si diferentierea produsului (crearea unei identitati pentru produsele / serviciile oferite fata de cele ale concurentei) ar fi imposibil de realizat fara un prospect al pietei.
Indiferent de metode: istorice, experimentale, obvervationale sau sondaje, veti cumula doua tipuri de date: “primare”, pe care le veti compila voi insiva sau veti angaja pe cineva sa o faca ; si de ordin “secundar”, deja compilata si redactata, precum rapoarte si studii efectuate de agentii guvernamentale, asociatii comerciale sau alte companii din ramura voastra de activitate. Cautati-le si profitati de ele.
Post Top Ad
Responsive Ads Here
luni, 18 octombrie 2010
Prospectarea pietei
Tags
# afacere
# afaceri
# cum dezvolti o afacere
# prospectarea pietei
Share This
About Unknown
prospectarea pietei
Etichete:
afacere,
afaceri,
cum dezvolti o afacere,
prospectarea pietei
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Post Bottom Ad
Responsive Ads Here
Author Details
Templatesyard is a blogger resources site is a provider of high quality blogger template with premium looking layout and robust design. The main mission of templatesyard is to provide the best quality blogger templates which are professionally designed and perfectlly seo optimized to deliver best result for your blog.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu