Promovarea unei afaceri mici. - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

luni, 18 octombrie 2010

Promovarea unei afaceri mici.

I: Obiectivul meu este sa imi transform asociatia familiala intr-un nume de marca. Cum pot sa ies din anonimat?

R: Construieste-ti marca in jurul unei persoane reale, cum a facut si Lilian Vernon - fondatoarea si presedinta executiva a unei companii gigant de cadouri si produse casnice Lilian Vernon Corp. - care si-a pornit afacerea de la o asociatie familiala. Lilian Vernon crede mai mult in arta imaginii de marca decat in publicitatea de masa. Iata cateva idei de creare a unei marci prin puterea personalitatii.

Una e sa creezi un simbol, ca Betty Crocker, pe care sa il duci la stadiul de marca si alta e sa construiesti o marca in jurul unei persoane, care trebuie sa aiba calitatile ce subliniaza punctele forte ale companiei transmise prin mesaj.

 Comunica personalitatea marcii tale. Ii poti atribui produse, garantii si alte calitati- promisiuni pe care sa le poti respecta. Lilian Vernon o spune in catalogul companiei:”Eu sunt asistentul personal al fiecarui cumparator, chiar daca am o retea de achizitori in jurul pamantului.”

 Consolidati increderea - pastrati-va promisiunile. Pospectele Gallup arata ca daca nu ai o baza de credibilitate si incredere, loialitatea clientului se rodeaza. Increderea intr-o marca da roade pe masura ce compania lanseaza noi produse si intra pe noi piete pentru ca puterea marcii mareste sansele de succes. Bazandu-se pe elementele – cheie ale personalitatii sale, Vernon si-a extins credibilitatea cand si-a lansat catalogul cu articole pentru copii. La fel s-a intamplat si pe piata online.

 Bazati-va puternic pe relatiile cu publicul. Daca sunteti vazut ca o persoana interesanta si creativa, va cresc sansele de aparitii in reviste si in talk-show-urile televizate.

Nu pierdeti din vedere valorile initiale. Tineti-va intotdeauna promisiunile. Pe masura ce va extindeti, e usor sa va abateti de la linia initiala si sa promovati produse care nu ar fi pe masura pretentiilor de calitate si valoare afirmate prin personalitatea de marca (de exemplu, o linie de produse nu mai e de aceeasi calitate sau compania nu va reusi sa finalizeze o garantie bancara).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages