Romancele au ajuns pe internet! - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

joi, 16 septembrie 2010

Romancele au ajuns pe internet!

Romancele sexy, care fac poze topless la mare, au ajuns sa fie gasite pe site-uri din strainatate.
Romancele au ajuns pe internet!

Daca ar sti romancele cat de usor este sa ajungi celebra, toate ar incepe sa-si realizeze pictoriale, pe care sa le posteze pe internet.
In timp ce cautam o tanara sexy care sa ne aduca in suflete fericire in aceasta dimineata, am dat peste un set de poze realizat cu o tanara ce se distreaza copios cu o prietena la mare.
Dupa ce am vazut pozele si am analizat limpezimea ape, finetea nisipului, modelul sezlongurilor, vrabiutele din copaci, oamenii de pe plaja, modelele prosoapelor, sticlele de pe plaja, dar mai ales reclamele de pe umbrelele teraselor, am aflat originea tinerei pe care site-ul respectiv o numisera "blonda sexy" si atat.
Pe langa pozele de pe plaja, pe net au mai scapat si cateva fotografii realizate in casa tinerei domnisoare. Dupa ce am vazut pozitiile unice, macrameurile si paturile traditionale am inteles ca nationalitatea fetei nu arem sa ridice semne de intrebare.

Intra aici pentru a vedea galeria foto!

Romance sexy
Romance sexy1
Romance sexy2
Sursa: Erooups

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages