Paris 2010: Ford Mondeo facelift - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

miercuri, 15 septembrie 2010

Paris 2010: Ford Mondeo facelift

Premiera lui Ford Mondeo facelift a avut deja loc la Salonul Auto Moscova 2010 , berlina de top a "ovalului albastru" urmând fi prezent la loc de cinste ÅŸi în standul Ford de la Salonul Auto Paris 2010. Atâta doar că nu vorbim de un facelift amplu, ci doar de un upgrade binevenit.
Partea frontală nu ÅŸi-a pierdut deloc identitatea, amestecul reuÅŸit de sobrietate ÅŸi modern fiind acum mairafinat, Mondeo facelift arătând o idee mai americanizat , datorită grilei mai înguste, care evidenÅ£iază sigla ovală. Pe de altă parte, fanta de aerisire din spoiler este mai mare ÅŸi are un design hexagonal, în stilul lui C-Max sau al lui S-Max facelift, ceea ce contribuie la accentuarea agresivităţii.
Dacă forma farurilor rămâne neschimbată, în cazul proiectoarelor de ceaţă s-au operat modificări, prinintroducerea luminilor de poziÅ£ie de tip LED, într-un mod inspirat . Spatele, în schimb, am fi tentaÅ£i să credem că a rămas neschimbat - totuÅŸi, forma interioară a stopurilor a fost uÅŸor schimbată, iar blocurile optice beneficiază ÅŸi ele de tehnologia LED.
DeÅŸi nu pare o modificare importantă din punct de vedere al designului, capota motorului a fost regândită pentru a îndeplini cele mai drastice norme în materie de siguranţă a pietonilor. Spoilerul spate a fost ÅŸi el redesenat în partea inferioară, versiunile superioare de motorizare ÅŸi echipare având dreptul standard la un mic difuzor, care sporeÅŸte senzaÅ£ia de sportivitate.
Nici interiorul lui Ford Mondeo facelift nu este modificat radical, dar este vizibilă creÅŸterea calităţii materialelor, precum ÅŸi ambianÅ£a mai apropiată de domeniul premium . Au fost redesenate feÅ£ele uÅŸilor, consola centrală este regândită, integrând noul sistem multimedia MyFord, care va fi disponbil ÅŸi pe Ford Focus 3, iar acum lumina ambientală este asigurată de LED-uri.
Sub aspect tehnic, Ford Mondeo facelift este garnisit cu unele dintre cele mai noi ÅŸi sofisticate sisteme electronice de siguranţă ÅŸi asistenţă pentru ÅŸofer: Lane Departure Warning, Auto High Beam, Driver Alert sau Blind Spot. OpÅ£ional există acum suspensia activă IVDC, controlată electronic ÅŸi cu trei moduri de funcÅ£ionare: normal, confort ÅŸi sport.
Pentru a fi în conformitate cu trendul ecologic, Mondeo facelift primeÅŸte tehnologia Ford ECONetic, aceasta presupunând sistem de recuperare e energiei la frânare, display Eco Mode sau sistem activ de lamele în grila frontală.
Sub capotă, cel mai important lucru este motorul 2.0 TDCi Duratorq, upgradat pentru a corespunde normelor Euro 5, fiind oferit în trei versiuni de putere: 115 CP, 140 CP ÅŸi 163 CP. Consumul mediu anunÅ£at este de 5,3 litri/100 km, în timp ce emisiile de CO2 au valoarea de 139 g/km.
Pe lângă acesta mai este disponibil un 2,2 TDCi, de 200 CP ÅŸi un cuplu maxim de 450 Nm, graÅ£ie sistemului overboost. Acum există ÅŸi posibilitatea optării pentru cutia de viteze automată cu dublu ambreiaj Powershift- opÅ£iune indisponibilă pe motorul diesel de 115 CP.
Motoarele pe benzină sunt în număr de trei: un 1.6 litri Duratec de 120 CP, un 2,0 litri de 145 CP (care va fi oferit ÅŸi în versiune alimentată cu biocombustibil E85, dar ÅŸi GPL), precum ÅŸi un motor de 2,0 litri turbo Ecoboost, în două versiuni, de 203 ÅŸi 240 CP. De apreciat consumul mediu de numai 7,7 litri/100 km.
Versiunea cea mai puternică beneficiază de cutie automată Powershift standard, dar ÅŸi de sistemul Sound Symposer, preluat de la Focus RS, care asigură motorului în patru cilindri un sound mai sportiv.
ÃŽn lunile următoare, Ford Mondeo facelift va mai primi un 1,6 Ecoboost pe benzină, precum ÅŸi un motor diesel de bază, un 1,6 TDCi Duratorq. Pentru preÅ£uri, va trebui să aÅŸteptăm Salonul Auto Paris 2010.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages