Eu când vreau să fluier, fluier” va fi lansat în SUA pe 5 ianuarie 2011 - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

marți, 14 septembrie 2010

Eu când vreau să fluier, fluier” va fi lansat în SUA pe 5 ianuarie 2011

Conform Variety, “Eu când vreau să fluier, fluier” în regia lui Florin Şerban – propunerea României la premiile Oscar la secţiunea cel mai bun film străin va avea premiera în cinematografele din Statele Unite ale Americii pe 5 ianuarie 2011.

Filmul “Eu când vreau să fluier, fluier” va fi proiectat în premieră în cinematografele din SUA pe 5 ianuarie, la New York, după care, în acelaşi an, va fi distribuit în sistem “video on demand” (VOD). Lungmetrajul lui Florin Şerban este distribuit în SUA de compania Film Movement.

Pelicula “Eu când vreau să fluier, fluier”, debutul în lungmetraj al lui Florin Şerban, este primul film românesc din ultimii 17 ani care a intrat în competiţia oficială a Festivalului de la Berlin şi a reuşit să ia şi două premii importante: marele premiu al juriului – Ursul de Argint şi distincţia “Alfred Bauer”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages