Versuri "Nicolae Guta - Iubire fac orice" - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

miercuri, 18 august 2010

Versuri "Nicolae Guta - Iubire fac orice"

N.GUTA
“iubire fac orice”

Azi te-am vazut cu alt cineva
Ce tare imi batea inima
Mi-am dat seama ce am pierdut
Off iubire ca am facut x2

Ref x2: Fac orice iubire
Fac orice iubire
Doar de dragul tau
Fac orice iubire
Fac orice iubire
Cat mia-r fi de greu

in ochii amandoi ne-am privit
Stiai ca sant nefericit
Stiu iubire draga mea
Ai fi vrut sa imi spui ceva x2

Ref x2: Fac orice iubire
Fac orice iubire
Doar de dragul tau
Fac orice iubire
Fac orice iubire
Cat mia-r fi de greu

Eu recunosc ca am gresit
Si pentru asta am platit
Daca ma-i iubit candva
Iarta-ma iubirea mea x2

Ref x2: Fac orice iubire
Fac orice iubire
Doar de dragul tau
Fac orice iubire
Fac orice iubire
Cat mia-r fï de greu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages