Versuri "Cristi Dules - Ce gagica exploziva" - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

miercuri, 18 august 2010

Versuri "Cristi Dules - Ce gagica exploziva"

Ce gagica exploziva,
Ce gagica atractiva,
E facuta pe masura mea
E frumoasa nebuna.

Ce gagica exploziva,
Ce gagica atractiva,
Inimioara mea ar vrea sa stea
O secunda langa ea.

Numai o secunda, numai umpic
Numai doua vorbe vreau sa-ti zic:
Inima mea, inima mea te vrea.X2

Ce gagica exploziva,
Ce gagica atractiva,
E facuta pe masura mea
E frumoasa nebuna.

Ce gagica exploziva,
Ce gagica atractiva,
Inimioara mea ar vrea sa stea
O secunda langa ea.

Iti dau tot ce vrei, iti dau inima mea
Iti dau tot ce-si doreste inima ta
Sa fii a mea, sa fii a mea atat as vrea.

Nu te amagesc, nu te pacalesc
Nu te duc cu vorbele, nu te aburesc
inima mea, inima mea te vrea.

Ce gagica exploziva,
Ce gagica atractiva,
E facuta pe masura mea
E frumoasa nebuna.

Mmmmmm, mmmmmmm
Na na naaaaa

Mmmmmm, mmmmmmm
Na na naaaaa

Ce gagica exploziva,
Ce gagica atractiva,
E facuta pe masura mea
E frumoasa nebuna.

Ce gagica exploziva,
Ce gagica atractiva,
Inimioara mea ar vrea sa stea
O secunda langa ea.

Ce gagica exploziva,
Ce gagica atractiva,
E facuta pe masura mea
E frumoasa nebuna.

Ce gagica exploziva,
Ce gagica atractiva,
Inimïoara mea ar vrea sa stea
O secunda langa ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages