Întâiul membru al dinastiei sportive Infiniti - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

vineri, 13 august 2010

Întâiul membru al dinastiei sportive Infiniti

Infiniti G37 Coupe IPL este primul reprezentant al diviziei de performanţă Infiniti Performance Line. Să fie oare o ameninţare pentru clasicii acestui segment?

De acum încolo, noi, cei pasionaţi de versiunile sport ale limuzinelor sau coupeurilor, trebuie să mai ţinem minte un acronim IPL. Deşi nu sună la fel de bine ca AMG, RS sau M, va trebui să ne obişnuim cu ea, însemnând Infiniti Performance Line, adică vârful pe scara performanţei al mărcii nipone. Iar primul model care inaugurează noua divizie este Infiniti G37 Coupe IPL.

Nu vă aşteptaţi însă ca acest G37 Coupe IPL să polemizeze direct cu BMW M3, RS5 sau C63 AMG, fiind totuşi mai apropiat de S5 sau 335i. Asta pentru că propulsorul de 3.7 litri V6 are doar softul recalibrat şi produce cu 18 CP mai mult, adică în jur de 348 CP. Dacă însă facem abstracţie de "cine o are mai mare", G37 IPL se anunţă un driver's car autentic, fiind oferit cu o cutie manuală cu 6 rapoarte scurte, sau una automată cu 7 şi padele, un diferenţial, pneuri Bridgestone Potenza RE50A, suspensie mai fermă şi frâne îmbunătăţite cu etriere cu 4 pistonaşe pe faţă şi 2 pe spate.
 IPL se diferenţiază îndeajuns la nivel estetic de un G37 standard, având un kit mult mai agresiv, în care spoilerul frontal pare să taie aerul, iar pragurile laterale au sculptate parcă formă unei lame de katana (tradiţionala sabie japoneză). Spoilerul posterior se integrează în aceeaşi linie, dar atenţia va fi captată de cele două evacuări mult mai generoase în diametru. Nu întâmplător sunt mai mari, ci împreună cu noile setări ale motorului interpretează o arie mai gravă şi zgomotoasă, amplificând senzaţia de viteză şi accentuând momentele cu pedala la podea.

La interior gama IPL oferă două mari teme, una mai sobră cu piele de culoarea Graphite, dar cu cusături roşii şi una Monaco Red, cu piele roşie , care este însă un fel de beneficiu deblocat dacă alegi versiunea cu transmisie automată, cu cea manuală nefiind disponibilă. Interiorul este asortat în nuanţa aluminiului, plastifiat pe bord, dar autentic pe pedalier pentru a sugera sportivitatea. Dotarea standard IPL este foarte bogată, nici nu se putea altfel, cuprinzând un sistem audio Bose Studio on Wheels, care vine cu un hard de 9.3 GB pentru muzică şi comenzi vocale. Alte gadgeturi foarte utile sunt sistemul de camere Rearview Monitor şi RearView Camera care scapă şoferul de multe bătăi de cap, trapă de mari dimensiuni şi memorie pentru scaune, volan şi oglinzi retrovizoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages