Gigi Becali: "Va fi un alt preşedinte la Steaua" - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

luni, 7 iunie 2010

Gigi Becali: "Va fi un alt preşedinte la Steaua"


Patronul Stelei Gigi Becali spune că numirea lui Victor Piţurcă la echipa din Ghencea este o chestiune de zile şi dezvăluie că viitorul tehnician va alege şi un nou preşedinte la clubul roş-albastru.
"Piţurcă face tot, el se ocupă şi de relaţia cu suporterii şi de celelalte lucruri. Va fi şi un nou preşedinte la club, dar eu nu-l ştiu, Piţi are numele", a spus Gigi Becali. Favoritul fostului selecţioner este veteranul Emeric Ienei.
"Piţi îmi spune la telefon ce gânduri are"
"Probabil luni va fi prezentat Piţi. Piţi va face cum îi convine lui. Eu cu Piţi mai vorbim la telefon, îmi spune de jucători şi ce gânduri are. Tot ce va pleca şi tot ce va veni îi aparţine lui Piţurcă, atât jucători cât şi staff tehnic. Va schimba totul din temelii. Nu vreau să vorbesc eu de transferuri. În primul an trebuie să luăm neapărat campionatul, iar apoi, în următorii 3-4 ani, o echipă care să se bată cu marile puteri ale Europei. Aşa a zis Piţurcă şi el nu spune niciodată vorbe goale. Nu vorbeşte niciodată aiurea" , a spus Becali la gsp tv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages